قاطي و پاتي
نوشته شده توسط : نیلوفر

اگر خواستی یه کسی ، عاشق هم نفسی ، عمرشو حیرونت کنه ، جونشو قربونت کنه ، جون مادرت رو ما یکی حساب نکن

------------------------------------------------

میدونی آدما بین« الف» تا «ی» قرار دارند.بعضی ها مثل «ب» برات می میرند، مثل « د» دوستت
دارند، مثل« ع»عاشقت میشوند،مثل «م» منتظر می مونند تا یک روز مثل «ی یادت باشند

--------------------------------------------------

 محبت مثل يک سکه ميمونه که اگه بيفته تو قلک قلب ديگه نميشه درش اورد اگرم بخواي درش بياري بايد اونو بشکنی

---------------------------------------------------

ستاد مبارزه با فساد و بد حجابي اعلام کرد:از اين به بعد کسي حق ندارد عسل و ميرزا قاسمي را تو يخچال با هم نگه دارد مگر اينکه در يخچال باز باش

------------------------------------------------------------ 

 زاغکي روي درخت نشسته بود و چيز برگر مي خورد. روبهي آمد و گفت: ايول چه بالي، چه دمي، عجب
تيريپ خفن سياهي، مشکي رنگ عشفه، يه آواز بخون حال کنيم. زاغکه ساندويچشو ميزنه زير بغلش و مي گه: برو داداش، من خودم کلاس دومم

-----------------------------------------------------------

بچه گوريله به مامانش گفت ننه جون آخه چرا ما اينقدر زشتيم ...ننه گوريله ميگه
قوربونه صورته پشمالو بادهنه گشادت با دماغه پهنت برم ..برو خدا رو شکر کن که قيافت مثل اينی که الان داره اينو می خونه نيست

-------------------------------------------------------

بیا مثل دو تا کبوتر پر بکشیم ، روی بلندترین درخت لونه کنیم .... بعد تو تخم بذار ، منم میرم گوجه بخرم املت بخوریم
آرزوي حيوانات مختلف: آرزوي جوجه تيغي (بغلش کني ) آرزوي
 پاندا ( عکس رنگي بگيره ) آرزوي گوسفند ( صندلي جلوي وانت بشينه ) آرزوي خر : نميگم داغ دلت تازه نشه

------------------------------------------------------

گاهي آنقدر غرق در آرزوهايت هستي که فراموش مي کني آرزوي کسي هستي

---------------------------------

از خدا پرسیدم چی دوست داری ؟ گفت : سخاوت . دیوانه گفت: حماقت . غم گفت: ملامت .
 

کوه گفت: صلابت . معشوق گفت : نگاهت . فدای تو که گفتی : رفاقت

-----------------------------------------------

مخابرات به هموطنان اردبيلي هشدار داد که با کارت سوخت نمي توانند با جايي تماس بگيرند
يه مرغه قرص اكس ميخوره اسرائيليها ميگيرنش. دليلش رو ميپرسند ميگن: اين مرغه همينطور كه راه ميرفته مدام مي گفته: قدس قدس قدس

-----------------------------------------------------------

میدونی چرا بعضی شبها زود صبح می شه؟؟؟؟؟؟ چون خورشید هم دلش برای چشمای تو تنگ میشه
 می گن خدا ابر رو به گریه در میاره تا گل بخنده پس هر وقت بارون اومد یادت نره بخندی.
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______
 

با هزار و يک ترفند ... شاخه گل مصنوعي را در ميان گلهاي شاداب گلدانت ، پنهان کردم .
 و بر دفتر خاطراتم نوشتم : تو را دوست خواهم داشت ، تا زماني که آخرين گل پژمره شود
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

زندگي اجبار است مرگ اخطار است دوستي فقط يکبار است اما جدايي بسيار است
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______
 

تكيه به شونه هام نكن... من از تو افتاده ترم.... ما كه به هم نميرسيم... بسه ديگه!
 بذار برم..... كي گفته بود به جرم عشق؟ يه عمري پرپرت كنم... يه گوشه اي كنج قفس
... چادر غم سرت كنم.... من نه قلندر ميشمو.... نه قهرمان قصه ها.... نه برده ء حلقه به گوش.... نه مثل اون فرشته ها
... من عاشقم...همينو بس! غصه نداره...بي كسيم! قشنگيه قسمت ماست! كه ما به هم نميرسيم
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

به يه تركه مي گن چرا ميري سربازي ، ميگه والا فقط به خاطر مرخصي هاش
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

هر وقت دلتنگ ميشم ميام پشت در قلبتو هي در مي زنم .. پس هر وقت قلبت مي زنه بدون که دلم برات تنگ شده
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

بابام گفت : عشق کشکه ! منم جواب دادم : زندگي هم آشه ؛ بدون کشک بي مزه ميشه
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

 اگر مي دانستي چه قدر دوستت دارم هيچ گاه براي آمدنت باران را بهانه نمي کردي رنگين کمان من!!!
بدون تو چه پروازي چه احساسي چه آوازي تويي که از صداي من شراب کهنه ميسازي بيا خوبم که مي دانم در اين بازي نمي بازي 
آنقدر به سمت چشمات شنا میکنم تا در عمق آبهای وجودت غرق شوم و تو نجاتم دهی...چون تو را ناجی خودم میدانم
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

حقيقت انسان به آنچه اظهار ميکند نيست
 بلکه حقيقت او نهفته در آن چيزي است که از اظهار آن ناتوان است
بنا بر اين اگر خواستي او را بشناسي نه به گفته هايش بلکه به نا گفته هايش گوش بسپار. دکتر شريعتي
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

باور نکن ! آخه رويا تو تنها کسي هستي که مي پرستم . مريم من واقعا واست ميمرم
. ميدوني چيه زهرا ؟ اصلا زندگيم بدون تو فايده نداره ! خدا شاهده سيمين
, شب ها از عشقت خواب ندارم . مامانم ميگه فکر ناهيد ديوونه ات کرده !
 هر چي بهش ميگم من غير از سپيده کسي رو نميخوام باورش نميشه ! تو بگو عاطفه جونم ! بايد چيکار کنم ؟
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

غرورتو واسه كسي كه دوستش داري بشكن..ولي دل كسي كه دوستش نداري بخاطر غرورت نشكن
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______
 

در يك نظر سنجي از مردم دنيا سوالي پرسيده شد و نتيجه جالبي به دست آمد از اين قرار سوال : نظر خودتون
 رو راجع به راه حل كمبود غذا در ساير كشورها صادقانه بيان كنيد؟ و كسي جوابي نداد... چون در آفريقا كسي نمي دانست
غذا يعني چه؟ در آسيا كسي نمي دانست نظر يعني چه؟ در اروپاي شرقي كسي نمي دانست صادقانه
يعني چه؟ در اروپاي غربي كسي نمي دانست كمبود يعني چه؟ در آمريكا كسي نمي دانست ساير كشورها يعني چه؟؟؟؟
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______
 

عشق از نگاه چند کشور دنيا : 1_ فرانسه : عشق فراموش کردن خود در وجود کسي است که هميشه و در همه حال ما را به ياد دارد
. 2_ اسپانيا : عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدايي بلند تر است
. 3_ ايتاليا : عشق يعني ترس از دست دادن کسي .
 (و بالاخره بعضي از ما : عشق سو تفاهمي است بين دو احمق که با يک ببخشيد تموم ميشه !( خدا کنه که شما جز ء اين آخريا نباشين
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______
 

خيلي راحت با نگاهت قفل قلبمو شكستي اومدي واسه هميشه توي قلب من نشستي تو برام شيريني و من مثل آب دريا شورم
 توي قلب من نشستي اما از تو خيلي دورم دل تنها و غريبم پيش تو بد جوري گيره براي جدايي از تو ميدونم من ديگه ديره
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

سکوت فرياد هزاران درد است در وسعت انتهاي دريا ...........و تو بي انتهاترين فريادي که در سکوت من نشسته اي
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

مي خوام روي تمام سنگ هاي دنيا بنويسم دلم واست تنگ شده و آرزو ميکنم يکي از اون سنگ ها به سرت بخوره تا بفهمي دل تنگي چه دردي داره
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______
1
_vaghti daram bat chat mikonam zarabane
ghalbam=///////////// vaghti daram offato mikhonam
zarabane ghalbam=..../../.../..../.../.../.../... vaghti azat khabari
 nadaram zarabane ghalbam="^*..."^*..."^*..."^*..."^*..."^*...
 ama vaghti ke ba man ghahr
 mikoni zarabane ghlabam=_______________
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

چند تا نکته :1_تنها پزشکی که بدون نسخه آمپول میزنه زنبوره2_به دوش حمام می گن آب چرخ کن
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

عشق از سه حرف تشکیل شده:عین_شین_قاف اینجوری تعریف شده_علاقه_شدید_قلبی_معنی شده
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______
 

اگه يكي رو ديدي وقتي داري رد ميشي
بر مي گرده ونگات مي كنه بدون براش مهمی
اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري ميرفتي بر مي گردو با عجله مياد
به سمتت بدون براش عزيزي اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري
مي خندي بر مي گردو نگات مي كنه بدون واسش قشنگي
اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري گريه مي كني مياد با هات اشك مي ريزه بدون دوستت داره
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

يادته يه روز بهم گفتي : هر وقت خواستي گريه کني برو زير بارون
که نکنه نامردي اشکاتو ببينه و بهتت بخنده ... گفتم : اگه بارون نبود چي ؟ گفتي : اگه چشماي
قشنگ تو بباره آسمونم گريش مي گيره ... گفتم : يه خواهش دارم . وقتي آسمون
چشمام خواست بباره تنهام نزار . گفتي : به چشم ... حالا امروز
من دارم گريه مي کنم اما آسمون نمي باره ... تو هم اون دور دورا ايستادي و بهم مي خندي
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

خوردن شيريني خيلي راحته، خواندن داستان شيرين خيلي
راحته، اما پيدا كردن دوست شيرين خيلي سخته! ، تو چطوري منو پيدا كردي؟
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

مرد دوستي را كشف كرد و عشق اختراع شد. زن عشق را كشف كرد
و ازدواج را اختراع كرد! مرد تجارت را كشف كرد و پول را اختراع كرد. زن
پول را كشف كرد و « خريد كردن » اختراع شد! از آن به
بعد مرد چيزهاي بسياري را كشف و اختراع كرد. ولي زن همچنان مشغول خريد بود
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

ميدوني وقتي خدا داشت بدرقه ات مي کرد بهت چي گفت ؟جايي که
ميري مردمي داره که مي شکننت نکنه غصه بخوري من همه جا باهاتم . تو تنها
 نيستي . توکوله بارت عشق ميزارم که بگذري، قلب ميزارم که
جا بدي، اشک ميدم که همراهيت کنه، ومرگ که بدوني برميگردي پيشم
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اگه بگي دوستم نداري جوجو مي شم ميرم تو باغچه و اونقدر جيك جيك ميكنم تا پيشي بياد منو بخوره


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

مي دوني يه اصفهاني رو چه جوري شکنجه مي دن؟ مي بندنش به تير چراغ برق مي گن کوچه بغلي شام مي دن


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

  دوستي مثل ايستادن روي سيمان خيس....... هرچي بيشتر
بايستي رفتن سختر مي شه........ ولي اگه رفتي جاي پات هميشه روي اون ميمونه.
نون و پنير و سبزي ميبوسمت بلرزي نون و پنير و گتدم يادت تو قلبه مردم نون و پتير و فندق لبت هميشه خندون نون و پنير و رامک !جيگر عيدت مبارک


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

مي دوني تو كلاس تركها را از كجا مي شناسند؟ از اونجا كه وقتي استاد تخته رو پاك مي كنه اونها هم دفترشون رو پاك مي كنند


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

جديدترين فحش تركي : ريدم تو اون كلاهي كه بخواي سر من بذاري

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

سلام ببخشين مزاحم شدم .. يه کاري باهات دارم واسم انجام ميدي؟
امشب اينجا هوا ابريه .. ماه توي اسمون نيست ، ميشه خواهش کنم امشب تو به جاي اون توي اسمون باشي ؟


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

گفته بودی دلتنگی هایم را با قاصدک ها قسمت کنم تا به گوش تو برسانند می گفتی
 قاصدکها گوش شنوا دارند غم هایت را در گوششان زمزمه کن و به باد بسپار . من
اکنون صاحب دشتی قاصدکم. اما مگر تو نمی دانستی قاصدکهای خیس از اشک می میرند


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اگر آسمون بيفته.اگر زمين بلرزه.اگر خورشيد سياه شه.اگر ماه به دو نيم شه.اگر دريا صحرا شه..... بدبخت داره قيامت ميشه. نشستي آف مي خوني


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

هيچ کس نميداند چه هنگام پروردگار برايش هديه ، خشم ، غم ، شادي ميفرستد اما بدان پروردگار
 آن چيزي را که ميخواهي به هنگامش آن گونه که تو در تعجب بماني به تو خواهد داد


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

غمي که در سخنت داري ، همان غم است که من دارم / همان غمي که
به تفسيرش ،به هر بهانه سخن دارم / من و تو زخمي يک
 تيغيم ، تفاوت آن که در این مسلخ / تو زخم تازه و من با خود ، هنوز زخم کهنه دارم


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

جوادترين سرگرمي : قليون. جوادترين خواننده غير مجاز : حسن شماعي زاده و داوود بهبودي مشتركا
. جوادترين گزارشگر : جواد خياباني. جوادترين كتاب سال : آهنگ براي موبايل
. جوادترين لاستيك : مارشال دورسفيد. جوادترين نوشيدني : خاك شير و يخ در بهشت. جوادترين مانتو : مانتو خفاشي.


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

من آفتاب اندیشه را به سرزمین عشق خواهم کشاند من ستاره امید را در دل پرمهرت خواهم نشاند و خواهم نوشت:....دوستت دارم


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

قزوينيه تو صف نون وايي بوده که شاطر ميگه نون تموم شد همه داشتن ميرفتن که قزوينيه ميگه نون تموم شده چرا صفو به هم میزنید؟


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

حس که پیدا شد عشق باریدن گرفت، هیچ میدانی رمز
عاشق بودن هرکس فقط این است: ساده بودن، ساده دیدن، و ساده پذیرفتن...پس ساده میگویم، ساده...دوستت دارم


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

هفت قانون شاد بودن : 1 – متنفر نباش 2- نگران
 نباش 3- ساده زندگي كن 4- كم خواب باش 5- يک دنده نباش 6- هميشه بخند 7- يه دوست خوب مثه من داشته باش


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اخبار ديشب رو شنيديد..........؟ تو جهنم بمب گذاشتن همه شهيد شدن رفتن بهشت


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

هر وقت دلت تنگ شد ستارها رو بشمار اگه کم اومد قطرهاي بارون رو بشمار اگه بند اومد رفاقتمونو بشمار چون نه بند مياد نه کم مياد


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

زيبا ترين گل با اولين باد پاييزي پرپر شد . با وفا ترين دوست به مرور زمان بي وفا شد
اين پرپر شد ن از گل نيست از طبيعت است و اين بي وفايي از دوست نيست از روزگار است


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

آسمونی تر از آنیم که بی ابر بمیریم از شیشه نبودیم که بی ابر بمیریم تقصیر کسی نیست
که اینگونه غریبیم شاید خدا خواست که مثه یه رویا برایه هم بمونیم


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

 

سکوت فرياد هزاران درد است در وسعت انتهاي دريا ...........و تو بي انتهاترين فريادي که در سکوت من نشسته اي


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

حقيقت انسان به آنچه اظهار ميکند نيست بلکه حقيقت
 او نهفته در آن چيزي است که از اظهار آن
ناتوان است بنا بر اين اگر خواستي او را بشناسي نه به گفته هايش بلکه به نا گفته هايش گوش بسپار. دکتر شريعتي


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

هر وقت دلتنگ ميشم ميام پشت در قلبتو هي در مي زنم .. پس هر وقت قلبت مي زنه بدون که

دلم برات تنگ شده
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

هیچ قصه ای زبان دار تر از قصه خودمان نیست از آخرش اولش خونده میشه000سهراب سپهری


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

به کدامین جرم حکم صبر برای من صادر شد


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

گرگه بعد از کلي جستجو آي دي شنگول منگول رو گير مياره
بعد از کلي چت کردن باهاشون قرار مي ذاره
وقتي مي ره سر قرار مي بينه چوپان دروغ گو اومده


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

زمان به من اموخت : که دست دادن معني رفاقت نيست ، بوسيدن قول ماندن نيست ، و عشق ورزيدن ضمانت تنها نشدن نيستا


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

زندگي قصه مرد يخ فروشي است که از او پرسيدند : فروختي؟ گفت نخريدند تمام شد


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

 با هزار و يک ترفند ... شاخه گل مصنوعي را در ميان گلهاي شاداب گلدانت ، پنهان کردم . و بر دفتر خاطراتم نوشتم : تو را دوست خواهم داشت ، تا زماني که آخرين گل پژمره شود
زندگي اجبار است مرگ اخطار است دوستي فقط يکبار است اما جدايي بسيار است
 تكيه به شونه هام نكن... من از تو افتاده ترم.... ما كه به هم نميرسيم... بسه ديگه! بذار برم..... كي گفته بود به جرم عشق؟ يه عمري پرپرت كنم... يه گوشه اي كنج قفس
... چادر غم سرت كنم.... من نه قلندر ميشمو.... نه قهرمان قصه ها.... نه برده ء حلقه به گوش.... نه مثل اون فرشته ها
... من عاشقم...همينو بس! غصه نداره...بي كسيم! قشنگيه قسمت ماست! كه ما به هم نميرسيم


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

باور نکن ! آخه رويا تو تنها کسي هستي که مي پرستم . مريم من واقعا واست ميمرم
. ميدوني چيه زهرا ؟ اصلا زندگيم بدون تو فايده نداره ! خدا شاهده سيمين
, شب ها از عشقت خواب ندارم . مامانم ميگه فکر ناهيد ديوونه ات کرده !
 هر چي بهش ميگم من غير از سپيده کسي رو نميخوام باورش نميشه ! تو بگو عاطفه جونم ! بايد چيکار کنم ؟


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

 

غرورتو واسه كسي كه دوستش داري بشكن..ولي دل كسي كه دوستش نداري بخاطر غرورت نشكن


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

مي خوام روي تمام سنگ هاي دنيا بنويسم دلم واست تنگ شده و آرزو ميکنم يکي از اون سنگ ها به سرت بخوره تا بفهمي دل تنگي چه دردي داره


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

چقدر عجيبه که تا مريض نشي کسي برات گل نمي ياره... . تا گريه نکني کسي نوازشت نمي کنه... . تا فرياد نکشي کسي
به طرفت بر نمي گرده تا فریاد... . تا قصد رفتن نکني کسي به ديدنت نمي ياد... . و تا وقتي نميري کسي تورو نمي بخشه


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

ديروز در بعضي اماکن : از پذيرفتن خانم هاي
بدحجاب معذوريم!!! امروز: از پذيرفتن
 خانم ها، با شلوار کوتاه معذوريم!!! فردا : خواهشا با شلوار وارد شويد


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش... اگه گوش هات پرسید بگو نشنیدمش... اگه دستت لرزید بگو
مال سرماست... اما اگه دلت لرزید به خودت دروغ نگو دوستش داری


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

مي دوني اگه يه ترک يه نارنجک انداخت طرفت بايد چي کار کني؟ . . . بايد ضامن شو بکشي پرت کني طرف خودش


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

دوست داري بگم مي خوام هر روز صبح با صداي تو بيدار بشم........بعد
 بفهمي با ساعتم بودم!!!!!! دوست داري بگم چرا رفتي؟؟؟؟ بعد
بفهمي با برق بودم!!!! دوست داري بگم هرجا باشي پيدات مي کنم..... بعد
بفهمي با دسته کليدم بودم!!!!! دوست داري بگم دوستت دارم بعد فکر کني با........نه! ايندفعه با خودت بودم


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

اگه يه مرغ با يه دلفين ازدواج كنه بچشون .مرفين .ميشه
اگه يه جغد با يه فوك ازدواج كنه بچشون .جوك .ميشه
اگه يه قو بايه قناري ازدواج كنه بچشون .قوري .ميشه
وبالاخره...اگه يه پروانه با يه شبتاب عروسي كنه بچشون .پرتاب .ميشه


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______




:: بازدید از این مطلب : 1040
|
امتیاز مطلب : 146
|
تعداد امتیازدهندگان : 48
|
مجموع امتیاز : 48
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
parsa در تاریخ : 1389/11/14/4 - - گفته است :
سلام خیلی قشنگ نوشتی کلی حال کردم.....
منو لینک کن.......
منتظرتم.........
نظر یادت نررررررررررره..............

/weblog/file/img/m.jpg
بایرام در تاریخ : 1389/11/10/0 - - گفته است :
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی وبلاگ خوبی داری بازهم میام موفق باشی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: